NYC day 4 & 5

3:13 PM | May 31st. 2018

Christinalichi TRAVEL 4 Comments

Krásnej čtvrtek! Tentokrát jsem si se třetím článkem z New Yorku dala trochu načas, nicméně tadááá, je tu! Zkouškové mám úspěšně za sebou (ač to bylo tento semestr opravdu o nervy – a taky o štěstí), a teď už mě čeká jen práce a za týden dovča. Uhádnete, kam se chystám? Já už se nemůžu dočkat, plánuji totiž úplně vypnout a užívat si letní počasí a sluníčko (malá nápověda, do zimy to nebude :D). Ale zpět k našemu dubnovému tripu do NY. Dnes mám pro vás spoustu fotek ze třetího & čtvrtého dne a já doufám, že se vám budou líbit. Zatím vás dle reakcí a zpráv tyhle cestovatelské články moc baví a já z toho mám obrovskou radost! Užijte si fotky!

Čtvrtý den = menší krize. Padla na nás únava, nohy bolely a my tak celé dopoledne proflákali v okolí Wall Street a Soho. Navíc, počasí se ne a ne umoudřit, takže jsme se ještě před plánovaným Brooklynem zastavili na hotelu se převléct a zahřát.

Po mini obědě v Pretovi jsme vyrazili směr Brooklyn Bridge. Oproti BB v 6 ráno to byla síla, co se lidí týče – v podstatě jdete celou dobu v zástupu lidí, snažíte se vyhýbat cyklistům a doufáte, že do Brooklynu dorazíte živí a zdraví 😀 Zadařilo se!

První zastávka byla ve čtvrti DUMBO, kde najdete známou ulici, ze které je skvělej výhled na Manhattan Bridge. Překvapivě, fotku jsme zvládli bez čekání ve frontě i bez lidí.

Z Dumbo jsme prošli ulicí směrem k Brooklyn Bridge Park, který nás naprosto nadchl a strávili jsme tady dobrou hodinku. Skvělé místo na odpočinek a krásný výhled na Manhattan, co víc si přát!

Z Brooklyn Bridge parku jsme se trochu bezhlavě vydali ulicemi Brooklynu a musím říct, že jsme si asi měli stanovit bližší cíl než Williamsburg – šli jsme pěšky, byli jsme unavení, měli jsme hlad a jak naschvál jsme nikde nenatrefili na něco dobrého k jídlu :D. Brooklyn jsme tedy trochu “odfklákli” a já doufám, že bude příležitost si jej někdy projít důkladněji. Spoustu míst jsme totiž minuli a zpětně mě to mrzí.

kontrasty najdete jak na Manhattanu, tak i v Brooklynu

Cestou do Williamsburgu jsme náhodou natrefili na Fort Green park a rozhodli se dát si další mini pauzu. Spousta rodin s dětmi, pejsci a tenisové kurty, přesně jak z amerických filmů.

Nakonec jsme dorazili do Williamsburgu, kde jsme měli v plánu zastavit se na jídlo a kávu v Loosie’s. Bohužel ale měli pouze večeře, na kterou jsme úplně chuť neměli, a tak jsme zkusili další podnik z mého must visit listu, Butler. K naší smůle, zavřeno 😀 Dovedete si asi představit, jak rychle jsme se po tomhle zjištění vydali směr metro a těšili se na Manhattan. Ten den jsme zakončili skvělou večeří v Egg Shop v SoHo, kde jsme si dali bublinky, burgery a bylo nám konečně hej!

Pátý den jsme si lehce přispali, dali si snídani v Pretu (opět) a vyrazili pěšky směr Greenwich Village.

Friends Apartment najdete na ulici 90 Bedford St, byt Carrie Bradshaw pak najdete o kus dál na ulici 66 Perry St

z Greenwich Village jsme vyrazili směrem k The High Line park

Whitney Museum of American Art a neskutečně dlouhá fronta, která jednoduše člověka odradí – jen pro info, na High Line jsme vyrazili v sobotu, takže mraky lidí byly všude!

cestou jsme nevynechali ani Chelsea Market, který je perfektním místem, kde si dát skvělou kávu, výborné jídlo nebo se jen tak potulovat a nasávat atmosféru – hromada inspirace pod jednou střechou!

cestou z The High Line jsme prošli kolem Times Square, přes Upper West Side až do Central Parku, kde jsme si dali hotdog, na chvíli si sedli a užívali si sluníčka a přicházející jaro

na odpoledne jsme měli naplánované Guggenheimovo muzeum, u kterého jsme už mimochodem jednou byli – každý čtvrtek ale mají zavřeno a to já jaksi zapomněla zjistit 😀 Podruhé už to však vyšlo! Jestli bylo muzeum, které jsem toužila vidět, bylo to právě Guggenheimovo. A prostory muzea vás naprosto pohltí.

Plán, že z muzea půjdeme směr Empire State Building a nakoupíme v okolí nějaké dárečky a suvenýry se nám překazil v okamžiku, kdy jsme dorazili k Hotelu Plaza a čekal nás docela nepříjemný zážitek. Všude hasiči, policajti, sanitky a spousta lidí, kteří, včetně nás, neměli ponětí o tom, co se vlastně děje. No, zjištění, že hoří apartmá v jedné Trumpově budově, nebylo moc příjemné…Dlouho jsme tomu však nepřihlíželi a vyrazili jinou cestou směrem k Empire State. A já měla husí kůži ještě druhý den.

po menších nákupech jsme se ještě podívali k Chrysler Building a na Grand Central Terminal

Co jsme tedy za čtvrtý a pátý den vše stihli? Projít si okolí Financial District a Wall Street, snídani v Pretu, nákup ve Flight Clubu, Brooklyn Bridge, Dumbo, Brooklyn Bridge Park, Fort Green park, Williamsburg, večeři v Egg Shop v SoHo, Greenwich Village, Friends Apartment a Carrie Bradshaw’s house, The High Line park, Chelsea Market, Upper West Side, Central Park, Guggenheimovo museum, menší nákupy v & Other Stories a Urban Outfitters, Grand Central a večeři take away na hotel z Chipotle

Doufám, že se vám fotky líbily a brzy se vám ozvu s outfity & dalšími články z NY (už se ale blížíme ke konci, nebojte :D)